شما اینجا هستید: خانه / بازاریابی اینترنتی / اینفوگرافیک : ویژگی های شخصیتی یک بازاریاب دیجیتال موفق

اینفوگرافیک : ویژگی های شخصیتی یک بازاریاب دیجیتال موفق

 

بازاریاب دیجیتال موفق

تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال موفق یک شبه هرگز اتفاق نمی افتد ، طول می کشد تا دانش ، تجربه و کار سخت  تبدیل به اعتماد مردم شود. مدیران و صاحبان کسب و کارها اغلب در تعجب هستند که برای استخدام چه ویژگی های شخصیتی و کیفیتی را بسنجند.در اینفوگرافیک زیر ما می خواهیم برای شما ویژگی های شخصیتی هر متخصص بازاریابی را به گونه ای شیوا و رسا بیان کنیم تا از آن لذت کافی  را برده باشید .

infographic1

۱- حلال مشکلات

وقتی چیزی به درستی کار نمی کند بازاریاب باید بداند که چگونه آن را تعمیر کند و یا حداقل کسانی را برای این کار بشناسد.یک بازاریاب دیجیتالی باید توانایی ارتقاء تدریجی مناطق مختلف یک کمپین را داشته باشد، پیشنهادات ارائه دهد و قابلیت تغییر اطلاعات اصلی را داشته باشد.

۲- متفکر خلاق

یک بازاریاب بزرگ توانایی اندیشیدن دارد. اینترنت پرشده از محتواهای مختلف، پس باید توانایی خاص بودن در میان رقبا را داشته باشد، در واقع یک بازاریاب کار بلد میتواند روش بازاریابی شما را بصورت خلاقانه ای یک قدم جلوتر ببرد.

۳- شنونده ی بزرگ

اکثر بازاریابان مدعی هستند که این توانایی را دارند. اما هر دارنده ی کسب و کاری چیزی منحصر بفرد برای ارائه دارد. یک بازاریاب حرفه ای به اندازه ی کافی در شنوندگی فروتن است و به هنگام نیاز به بقیه هم تیمی ها کمک می رساند.

۴- شور و علاقه درباره ی یادگیری

یادگیری با شور و علاقه می تواند به بازاریابان در درک قسمت های مختلف یک سایت کمک شایانی کند حتی در چگونگی کارکرد بازاریابی اینترنتی که به آن ها در برقراری رابطه ای موفق با کمپین های مختلف با سطح های مختلف کمک می کند نیز می تواند کمک شایانی کند.

این مطلب را بخوانید :   ویدیو مارکتینگ یکی از مؤثرترین روش‌های بازاریابی

۵- باتجربه

بازاریابان باتجربه زمان حال و آینده را درک می کنند. در واقع آن ها در گذشته هم کمپین‌های موفق و نا‌موفق را داشته‌اند، پس می‌توانند موفقیت واقعی را تشخیص دهند.

۶- رقیب متخصص

رقابت خود را فراموش نکنید!بازاریابان موفق همیشه رقبایشان را برای پی بردن به سطح کمپین شما زیر نظر می گیرند.

۷- چند کاره

یک بازاریاب متخصص باید توانایی چندکاره بودن را داشته باشد. اینترنت همیشه در حال تغییر است، پس شما به کسی احتیاج دارید که بتواند سایت و بازاریابی شما را با داشتن مهارت کافی در استفاده از ابزارها و سیستم های مختلف اداره کند.

۸- رهبر

همچنین یک بازاریاب با تجربه باید توانایی تدریس و اشتراک گذاری دانش خود را با دیگران  داشته باشد.
این عمل میتواند باعث ایجاد ارتباطات و اعتماد شود و همچنین به همه ی اعضای تیم در درک بهتر از بازاریابی دیجیتالی کمک شایانی می کند.

درباره مهدی قربانی

مهدی قربانی هستم. علاقمند به بازاریابی و برندینگ هستم.سایت شخصی خودم در خصوص بازاریابی راه اندازی شده است.در اینجا من تمامی اندوخته ها و تازه هایی را که در این عرصه می آموزم با شما به اشتراک می گذارم.با نظراتتون در ارایه مطالب بهتر من را یاری کنید

یک نظری بگذارید

رفتن به بالا