شما اینجا هستید: خانه / ایده های خلاقانه / تبلیغات خلاقانه / ویدیو مبتکرانه‌ بیلبورد تبلیغاتی را ببنید!

ویدیو مبتکرانه‌ بیلبورد تبلیغاتی را ببنید!

هدف نهایی از تبلیغات آن است که یک محصول یا سرویس همواره در ذهن مشتریان باقی بماند و در نهایت آن را خریداری کنند. این مسأله نیز به شرطی محقق می‌شود که شرکت‌های تبلیغاتی روش‌های مبتکرانه‌ای را برای دستیابی به آن هدف بیابند.هواپیمایی بریتانیا نیز در راستای همین فعالیت‌های تبلیغاتی، دست به ابتکار عمل جالبی زده و اقدام به نصب بیلبورد جدیدی کرده است که می‌تواند هواپیماهایی که در بالای سر آن حرکت می‌کنند را تشخیص دهد.زمانی که هواپیمایی در آسمان در حال حرکت نباشد، این بیلبورد مانند یک تابلوی تبلیغاتی معمولی عمل می‌کند. فناوری پایش به کار گرفته شده در ساخت این بیلبورد توسط شرکت Ogilvy 12th Floor طراحی شده است که در هنگام نزدیک شدن هواپیماها، از حالت عادی خارج شده و کودکی را نشان می‌دهد که انگشت خود را به سمت آسمان نشانه گرفته است و در کنار آن مبدأ هواپیما و شماره پرواز آن نیز نمایش داده می‌شود.

البته اطلاعات دیگر مربوط به رزرو پرواز از مبدأ هواپیما نیز نمایش داده می‌شود و این همان جایی است که نقش تبلیغات روشن می‌شود. همانگونه که متوجه شده‌اید این بیلبوردها در شهرهای بزرگ انگلستان نظیر لندن نصب شده اند.البته تنها هواپیمایی بریتانیا نیست که دست به این ابتکار جالب زده است، چندی پیش گوگل نیز بیلبوردهای تبلیغاتی خود را در سیدنی، ملبورن و بریسبن نصب کرد. پس اگر علاقمند به دیدن این بیلبوردها هستید توصیه می‌کنیم سفری به استرالیا داشته باشید یا اینکه سری به لندن داشته باشید.البته راه ارزانتری هم هست ؛ در ویدیو زیر شما می توانید این بیلبورد تبلیغاتی جالب را ببنید

.

 

درباره مهدی قربانی

مهدی قربانی هستم. علاقمند به بازاریابی و برندینگ هستم.سایت شخصی خودم در خصوص بازاریابی راه اندازی شده است.در اینجا من تمامی اندوخته ها و تازه هایی را که در این عرصه می آموزم با شما به اشتراک می گذارم.با نظراتتون در ارایه مطالب بهتر من را یاری کنید

یک نظری بگذارید

رفتن به بالا