شما اینجا هستید: خانه / آنچه لازم است بدانیم / ۷ تفکر اشتباه در مورد بازاریابی ایمیلی

۷ تفکر اشتباه در مورد بازاریابی ایمیلی

ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیل سال‌هاست برای بازاریابان جذابیت خاص خود را دارند و هیچ شرکتی از گوگل گرفته تا شرکت‌های نو پا قدرت آن را نادیده نمی‌گیرند. هر چند گروهی، از روش‌های درست و اخلاقی برای این کار استفاده نمی‌کنند اما تجربه نشان داده مخاطبان به ایمیل‌های حرفه‌ای اعتماد می‌کنند و برای آنها اهمیت دارد.
در این اینفوگرافیک به ۷ اشتباه رایج برای ایمیل مارکتینگ پرداخته و پاسخ درست به آن را ارائه خواهیم نمود.

7-fails-about-email-marketing

درباره مهدی قربانی

مهدی قربانی هستم روزنامه نگار و کارشناس فناوری اطلاعات نگاهی هم به اجتماعی که در آن زندگی میکنم دارم علاقمند به عکاسی و مارکتینگ

4 نظر

  1. کاملا باهاتون موافقم
    ولی به نظرتون با اینهمه شبکه اجتماعی کسی دیگه به ایمیل هاش سر میزنه؟

  2. درسته ایمیل دیرتر چک میشه ولی جایگاه خودشو داره

یک نظری بگذارید

رفتن به بالا