شما اینجا هستید: خانه / بازاریابی اینترنتی / ۷ تفکر اشتباه در مورد بازاریابی ایمیلی

۷ تفکر اشتباه در مورد بازاریابی ایمیلی

 

ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیل سال‌هاست برای بازاریابان جذابیت خاص خود را دارند و هیچ شرکتی از گوگل گرفته تا شرکت‌های نو پا قدرت آن را نادیده نمی‌گیرند. هر چند گروهی، از روش‌های درست و اخلاقی برای این کار استفاده نمی‌کنند اما تجربه نشان داده مخاطبان به ایمیل‌های حرفه‌ای اعتماد می‌کنند و برای آنها اهمیت دارد.
در این اینفوگرافیک به ۷ اشتباه رایج برای ایمیل مارکتینگ پرداخته و پاسخ درست به آن را ارائه خواهیم نمود.

7-fails-about-email-marketing

مطالب داغ

درباره مهدی قربانی

مهدی قربانی هستم. علاقمند به بازاریابی و برندینگ هستم.سایت شخصی خودم در خصوص بازاریابی راه اندازی شده است.در اینجا من تمامی اندوخته ها و تازه هایی را که در این عرصه می آموزم با شما به اشتراک می گذارم.با نظراتتون در ارایه مطالب بهتر من را یاری کنید

4 نظر

  1. کاملا باهاتون موافقم
    ولی به نظرتون با اینهمه شبکه اجتماعی کسی دیگه به ایمیل هاش سر میزنه؟

  2. درسته ایمیل دیرتر چک میشه ولی جایگاه خودشو داره

یک نظری بگذارید

رفتن به بالا