بسیاری از کاربران از بین انواع و اقسام شبکههای اجتماعی، صرفا از اینستاگرام استفاده میکنند و کارهای مختلفی با آن انجام میدهند. اگرچه اینستاگرام رابط کاربری بسیار سادهای دارد اما در این میان ویژگیها، ابزارها و اپلیکیشنهایی وجود دارد که میتوانند تجربه استفاده از این شبکه اجتماعی را لذتبخشتر کنند. در ادامه به ویژگیها و ترفندهایی میپردازیم ... بیشتر بخوانید»»
آرشیو دسته: دانستی های بیشتر
عضویت در خبرنامه<سال نو مبارک
مارس 20, 2019
سال نو می شود زمین نفسی دوباره می کشد برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند پرنده های خسته بر می گردند و در این رویش سبز دوباره… من… تو… ما… کجا ایستاده ایم سهم ما چیست؟ نقش ما چیست؟ پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟ زمین سلامت ... بیشتر بخوانید»»
ارز دیجیتالی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
ژانویه 18, 2019
در چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیاری همچون بیت کوین، مونرو، ریپل و اتریوم از محبوبیت و استقبال بینظیری برخوردار شده و کاربران بسیاری در جهان به دنبال استخراج و تبدیل پولهای خود به ارزهای دیجیتالی هستند؛ چراکه این روزها بسیاری از افراد با خرید و استخراج این ارز توانسته اند به پول زیادی ... بیشتر بخوانید»»
مهمترین عاملی که باعث موفقیت تیم میشود
نوامبر 4, 2017
اگر یک رهبر موفقیت و پیشرفت خودش را بر دیگران ارجح بداند، نمیتواند تیم همدل و همراهی داشته باشد که برای موفقیت و رشد شرکت تلاش کنند.برخی فکر میکنند که رهبری معادل کارآفرینی یا مدیریت یک کسبوکار است. ولی برخی از رهبران میدانند که موفقیت در این مقام، مستلزم یادگیری، آگاهی و تلاش مستمر است. مهارت اصلی ... بیشتر بخوانید»»
همه چیز دربارهی موفقیت
نوامبر 4, 2017
فرقی نمیکند کجا زندگی میکنید یا چند سال دارید؛ کسب موفقیت در زندگی کار سادهای نیست و نیازمند برنامهریزیهای حسابشده و مهارتهای متفاوت است.صرف نظر از سن و موقعیت اجتماعی، همه میخواهیم موفق شویم. با این وجود هرکس تعریف متفاوتی از موفقیت دارد. اگر شغل جدیدی را شروع کرده باشید، شاید موفقیت برای شما در محدودهی همکارانتان تعریف شود؛ اگر ... بیشتر بخوانید»»
چرا محصول شما به فروش نمیرسد
آگوست 5, 2017
راهحلهای زیادی برای افزایش فروش محصولات وجود دارد؛ اما اول باید دید چه چیزی باعث میشود مشتریها علاقهای به خرید محصول نداشته باشند.اغلب مردم تنها برای یک دلیل مشخص محصولی را خریداری میکنند و ۹۹ درصد متخصصان فروش از آن دلیل اطلاعی ندارند. فرض کنید محصولی را به بازار عرضه کردهاید، اما برخلاف انتظار، استقبال ... بیشتر بخوانید»»
چگونه رضایت مشتریان را محور تمام فعالیتهای خود قرار دهیم
آگوست 5, 2017
رضایت مشتری هدف نهایی یک کسب و کار موفق است. اجرای برخی ترفندهای ساده میتواند کمک کند که سازمانتان روی رضایت مشتریها متمرکز شود.ما همه میدانیم که مشتریان باید در کانون توجه کسب و کارمان باشند. اما اگر با خودمان روراست باشیم، گاهی اوقات در اتفاقات روزمره درگیر جنونی نسبت به رشد کسب و کارمان ... بیشتر بخوانید»»
تکنیک هایی از زبان دو کارآفرین برای پیدا کردن بهترین سرمایهگذار
جولای 7, 2017
کارآفرینان بهتر از هر کسی میتوانند نصیحت کنند؛ به همین منظور بنیانگذاران استارتاپ وینی، تجربیات خود را برای جذب بهترین سرمایهگذار به اشتراک گذاشتهاند.آن هالسال و سارا ماسکوف، بنیانگذاران استارتاپ وینی (Winnie) هستند. این استارتاپ اولین پلتفرمی است که اطلاعات مفیدی در مورد نزدیکترین مراکز تفریحی در اختیار والدین قرار میدهد و به آنها کمک میکند با وجود بچهها سفر ... بیشتر بخوانید»»
راههای مؤثر کسب اعتبار در تجارت
ژوئن 28, 2017
ویژگیهای زیادی هستند که شما را در راه موفقیت یاری میکنند. ولی اگر میخواهید خصیصهای را در خودتان تقویت کنید، ریز مواردی تمرکز کنید که اعتبار شما را افزایش میدهند. میتوان گفت اعتبار، یک درجه از موفقیت بالاتر است. اعتبار به این معنی است که دیگران شما را بهعنوان یک منبع قابل اعتماد و ... بیشتر بخوانید»»
دو روش استفاده از اطلاعات شبکههای اجتماعی
ژانویه 26, 2017
در دنیای امروز که همهکس و همهچیز ازلحاظ اجتماعی بهنوعی به یکدیگر متصل بوده و باهم ارتباط دارند، برندها در سراسر دنیا و در تمام صنایع بهراحتی به حجم بالایی از اطلاعات در مورد مشتریان و رقبا دسترسی دارند، اما برخی از شرکتها در استفاده کردن از این منابع عظیم و حیاتی اطلاعاتی بهمنظور بالا ... بیشتر بخوانید»»
چرا عدد ۹ از چنین قدرتی برخوردار است؟
نوامبر 29, 2016
چرا قیمت هایی که در سمت راست خود از عدد 9 استفاده کرده اند، فروش بهتری دارند – مطالعه دانشگاه MIT در مطلبی که در ادامه می آید ضمن اشاره به مطالعه ای که پیش از این توسط دانشگاه MIT به انجام رسیده است، به توضیح اثر بخشی استفاده از قدرت عدد 9 در قیمت ... بیشتر بخوانید»»
ده رنگ که افزایش فروش به همراه دارد و دلایل آنها
نوامبر 29, 2016
بازاریابان و طراحان گرافیک از مدتها پیش میدانستند که برخی رنگها تمایل به تحریک برخی حواس در مشتریان داشته و از این طریق نقش عمدهای در موفقیت کمپینهای بازاریابی بازی میکنند. در ادامه به معرفی فهرستی شامل 10 رنگ مختلف میپردازیم که موجب افزایش فروش شده و به احساسی که آن را تحریک میکند هم ... بیشتر بخوانید»»
متوجه فریبکاری در تبلیغات باشید، چون مشتری متوجه میشود
اکتبر 29, 2016
مسئله فریبکاری در تبلیغات موضوعی است که اغلب بسیاری از مشتریان و مصرفکنندگان در مورد آن شاکی هستند، اما هیچ کاری نمیتوانند در برابر آن بکنند. بااینوجود مسئله به اینجا ختم نمیشود. هرچند که آنها در عمل در مورد فریبکاری در تبلیغات به دلیل عدمحمایت قانون نمیتوانند کاری بهپیش ببرند، اما این روش بههرحال در ... بیشتر بخوانید»»
ده روش برای برگرداندن مشتری ناراضی
اکتبر 17, 2016
۱-بفهمید چه چیزی اشتباه است. این موضوع بدیهی به نظر میرسد اما بسیاری از صاحبان کسبوکارها و کارکنان آنها از پرسیدن یک سؤال مهم و حیاتی غفلت میکنند: «چه اتفاقی افتاده است؟» لازم نیست با عذرخواهی شروع کنید، چون شما هنوز نمیدانید برای چه چیزی باید عذرخواهی کنید. بهجای این کار، سر صحبت را با ... بیشتر بخوانید»»