شما اینجا هستید: خانه / مقالات / كسب‌وكار

آرشیو دسته: كسب‌وكار

عضویت در خبرنامه<
تحقیقات بازار یا مطالعه بازار چیست؟

تحقیقات بازار یا مطالعه بازار چیست؟

تحقیقات بازار یا Market Research اصطلاحی است که به روند جمع‌آوری اطلاعات در مورد مخاطبان هدف و بازار هدف اشاره دارد. نقش اصلی تحقیقات بازار این است که به یک شرکت یا یک سازمان کسب‌وکار با نمایش عمیق از مشتریان یا مصرف‌کنندگان به‌منظور برآوردن نیازهای خود بهتر کمک کند. این فرآیند از تحقیقات بازار قادر ... متن کامل »

نکاتی برای فتح بازار از پشت تلفن

نکاتی برای فتح بازار از پشت تلفن

بازاریابی تلفنی کار آسانی نیست و اغلب از بازاریابی حضوری سخت تر است. یکی از دلایل آن است که مشتری شما را نمی بیند. حتی اگر مشتری شما را ملاقات نکند و نبیند، انتقال دادن تصویری حرفه ای از پشت تلفن برای موفقیت، نیازمند تلاش زیاد است. این ده نکته می تواند به شما کمک ... متن کامل »

هشت درس بازاریابی و مدیریت کسب‌وکار از مک‌دونالد

هشت درس بازاریابی و مدیریت کسب‌وکار از مک‌دونالد

اگر دارنده یک فرانشیز هستید، یا اینکه مدیریت و اداره یک کسب‌وکار (بازاریابی، تبلیغات، فروش و . . .) را بر عهده‌دارید، پس حتماً همیشه در فکر توسعه کسب‌وکار خود هستید. به‌هرحال کسب‌وکارهای مختلفی در اطراف شما هستند که به‌عنوان مشوق و انگیزاننده عمل کرده و خودشان هم روزی از صفر شروع کرده‌اند. چرا شما ... متن کامل »

Untitled 1

مهم ترین ضامن موفقیت کسب و کار : اهمیت جذب و حفظ مشتری را دریابید

مهم ترین ضامن موفقیت کسب و کار : اهمیت جذب و حفظ مشتری را دریابید

عملکرد موفق ترین و قدرتمند ترین شرکت های تولیدی و خدماتی داخل و خارج از کشور را که بررسی کنیم، متوجه می شویم آنهایی که گوی و میدان را از رقبا ربوده اند بیشتر فکر کرده اند، بیشتر تخیل دارند و شاید در یک گام بیشتر به فکر مشتری بوده اند تا به فکر پول ... متن کامل »

استراتژی حمله در کسب‌وکار

استراتژی حمله در کسب‌وکار

برای استفاده از استراتژی حمله در کسب‌وکار باید مدام محصولات و خدمات جدیدتر، بهتر، سریع‌تر، ارزانتر و با کاربری راحت‌تر به بازار عرضه ‌کنید. فناوری‌های جدید و روش‌های بازاریابی و فروش جدیدی را به‌ کار گیرید. دام استراتژی‌های قیمت‌گذاری و ساختارهای هزینه‌ را تغییر دهید. از مشارکت انتفاعی و ائتلاف استراتژیک با شرکت‌ها و سازمان‌های ... متن کامل »

پنج باور غلط که آینده کاری را نابود می کنند

پنج باور غلط که آینده کاری را نابود می کنند

درباره باورهایی که افراد را در زندگی موفق تر می کند نوشته های زیادی وجود دارد، اما باورهایی نیز وجود دارند تا بر موفقیت افراد تاثیر منفی می گذارند.آنهایی که چنین باورهایی دارند انرژی لازم برای ساختن آینده شان را با دست خودشان نابود می کنند. یکی از آنها نباشید. در ادامه به پنج نمونه ... متن کامل »

سوالاتی که باید قبل از راه اندازی کسب و کار در سال جدید از خود بپرسیم

سوالاتی که باید قبل از راه اندازی کسب و کار در سال جدید از خود بپرسیم

آیا در صدد راه اندازی کسب و کار خودتان در سال پیش رو هستید؟ تنها شما چنین ایده ای ندارید، هرساله با آغاز سال جدید کارکنان CorpNet _ بانک مشاغل اینترنتی _ شاهد بیشترین افزایش تعداد راه اندازی مشاغل در اولین ماه سال هستند. سال جدید و شروعی تازه، چه چیزی می تواند دلگرم کننده ... متن کامل »

آیا با شخصیت کاری خود، آشنا هستید؟

آیا با شخصیت کاری خود، آشنا هستید؟

موفقیت آینده شغلی شما به این بستگی دارد که به خوبی خود را بشناسید و ببینید که خصوصیات رفتاری شما با کاری که حدود نیمی از عمر خود را صرف آن می کنید، هماهنگ است یا خیر. نکته دیگر، میزان موفقیت شماست. شخصیت های متفاوت افراد در هنگام کار، خود رابه اشکال مختلفی نشان می ... متن کامل »

چگونه ارتباط موثر با مشتریان خود برقرار کنیم؟

چگونه ارتباط موثر با مشتریان خود برقرار کنیم؟

 در این مقاله نکاتی را خواهیم پرداخت که به نظر خیلی ساده هستند اما می توانند نتایج فوق العاده ای را به بار بیاورند. البته اگر هدفتان این باشد که مشتریان از خرید محصولات و خدمات شما خوشحال باشند و همچنین بخواهید ارتباط موثر با مشتریان خود برقرار کنید !! پس باید آنها را بفهمید. ... متن کامل »

پرفروش‌ترین محصولات در طول تاریخ

پرفروش‌ترین محصولات در طول تاریخ

برای شرکت‌های سازنده، تولید محصولی که بتواند لقب پرفروش ترین محصول سال را به خود اختصاص دهد، یکی از شادمانی های لذت‌بخش است. اما اینکه آن محصول در طول تاریخ نامش ثبت شود و همیشه به عنوان یکی از برترین و پرفروش ترین محصولات در سراسر جهان از آن یاد شود که دیگر نور علی ... متن کامل »

با ارزش‌ترین باشگاه های فوتبال جهان

با ارزش‌ترین باشگاه های فوتبال جهان

محبوب ترین ورزش دنیا؛ چه در داخل زمین و چه در خارج زمین یک تجارت بزرگ است. مساله تجارت زمانی خود را بهتر نشان می دهد که متوجه می شوید که در حال حاضر 5 باشگاه مطرح فوتبال در دنیا بیش از 1 میلیارد دلار ارزش دارند. در ابتدای لیست با ارزش ترین باشگاه های ... متن کامل »

شغل های آزاد پردرآمد

شغل های آزاد پردرآمد

اين روزها دنيا در حال تجربه كردن وضعيت اقتصادي بحراني و خاصي است. فشارهاي اقتصادي باعث شده است كه بسياري براي گذران امور زندگي خود به فكر اختيار كردن شغل دوم و در برخي نقاط آشناي دنيا شغل سوم بيفتند. انتخاب شغل دوم يا سوم يكي از در دسترس‌ترين راه‌هايي است كه درآمد اضافي‌اي نصيب ... متن کامل »

شکست را خوب قورت دهید

شکست را خوب قورت دهید

از نظر برنارد مار – نویسنده کتاب های تجارت و موفقیت – همه افرادِ واقعا موفق، یک ویژگی مشترک دارند: همه آنها تمایل شدیدی برای پیشرفت و موفقیت دارند و هرگز دست از کار نمی کشند.البته موفقیت جنبه های مختلف دارد: موفقیت در شغل و حرفه، در زندگی خانوادگی، ارتباطات فردی، روابط اجتماعی، اعتقادات مذهبی، ... متن کامل »

قربانی شکست‌هایتان نباشید

قربانی شکست‌هایتان نباشید

هنگامی که در کاری با شکست مواجه می شوید، دو انتخاب دارید: بر واقعیت ها یا بر احساسات منفی خود متمرکز شوید. اگر به احساسات منفی خود – که ناشی از شکست هستند – متمرکز شوید قربانی انواع فکر و خیال های واهی خواهید شد.    قربانی تفکرات منفی بودن اگر دچار شکست شده باشید ... متن کامل »

مقایسه آدم موفق و شکست خورده

مقایسه آدم موفق و شکست خورده

آی‌کیو یا همان ضریب هوشی برای موفقیت در زندگی کافی نیست. مخصوصا در بحث آموزش نمی توان گفت که این آدم های باهوش هستند که همیشه موفق می شوند. به هیچ وجه این طور نیست. شاید خودتان هم در زندگی با افراد باهوشی روبه رو شده باشید که درس و ادامه تحصیل را رها کرده ... متن کامل »

رفتن به بالا