شما اینجا هستید: خانه / مقالات / فروش

آرشیو دسته: فروش

عضویت در خبرنامه<
چرا محصول شما به فروش نمی‌رسد

چرا محصول شما به فروش نمی‌رسد

راه‌حل‌های زیادی برای افزایش فروش محصولات وجود دارد؛ اما اول باید دید چه چیزی باعث می‌شود مشتری‌ها علاقه‌ای به خرید محصول نداشته باشند.اغلب مردم تنها برای یک دلیل مشخص محصولی را خریداری می‌کنند و ۹۹ درصد متخصصان فروش از آن دلیل اطلاعی ندارند. فرض کنید محصولی را به بازار عرضه کرده‌اید، اما برخلاف انتظار، استقبال ... متن کامل »

دو روش استفاده از اطلاعات شبکه‌های اجتماعی

دو روش استفاده از اطلاعات شبکه‌های اجتماعی

در دنیای امروز که همه‌کس و همه‌چیز ازلحاظ اجتماعی به‌نوعی به یکدیگر متصل بوده و باهم ارتباط دارند، برندها در سراسر دنیا و در تمام صنایع به‌راحتی به حجم بالایی از اطلاعات در مورد مشتریان و رقبا دسترسی دارند، اما برخی از شرکت‌ها در استفاده کردن از این منابع عظیم و حیاتی اطلاعاتی به‌منظور بالا ... متن کامل »

چرا عدد ۹ از چنین قدرتی برخوردار است؟

چرا عدد ۹ از چنین قدرتی برخوردار است؟

چرا قیمت هایی که در سمت راست خود از عدد 9 استفاده کرده اند، فروش بهتری دارند – مطالعه دانشگاه MIT در مطلبی که در ادامه می آید ضمن اشاره به مطالعه ای که پیش از این توسط دانشگاه MIT به انجام رسیده است، به توضیح اثر بخشی استفاده از قدرت عدد 9 در قیمت ... متن کامل »

ده رنگ که افزایش فروش به همراه دارد و دلایل آن‌ها

ده رنگ که افزایش فروش به همراه دارد و دلایل آن‌ها

بازاریابان و طراحان گرافیک از مدت‌ها پیش می‌دانستند که برخی رنگ‌ها تمایل به تحریک برخی حواس در مشتریان داشته و از این طریق نقش عمده‌ای در موفقیت کمپین‌های بازاریابی بازی می‌کنند. در ادامه به معرفی فهرستی شامل 10 رنگ مختلف می‌پردازیم که موجب افزایش فروش شده و به احساسی که آن را تحریک می‌کند هم ... متن کامل »

ده روش برای برگرداندن مشتری ناراضی

ده روش برای برگرداندن مشتری ناراضی

۱-بفهمید چه چیزی اشتباه است. این موضوع بدیهی به نظر می‌رسد اما بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها و کارکنان آن‌ها از پرسیدن یک سؤال مهم و حیاتی غفلت می‌کنند: «چه اتفاقی افتاده است؟» لازم نیست با عذرخواهی شروع کنید، چون شما هنوز نمی‌دانید برای چه چیزی باید عذرخواهی کنید. به‌جای این کار، سر صحبت را با ... متن کامل »

با این طراحی ها بیشتر بفروشید

با این طراحی ها بیشتر بفروشید

به نظر می‌رسد این نکته، قدری بیش‌ازحد ساده و بدیهی باشد؛ اما حقیقت این است که این نکته درواقع یک اصل است و اصلی هم هست که اغلب ما به آن توجهی نداریم. اگر طراحی بسته‌بندی محصول شما، وب‌سایت تجارت الکترونیک شما، یا فروشگاه خرده‌فروشی شما برای مخاطب جذاب باشد . . . شانس موفقیت ... متن کامل »

نه” مشتری یعنی “مرا قانع کن” یا به معنای واقعی یعنی “نه”

نه” مشتری یعنی “مرا قانع کن” یا به معنای واقعی یعنی “نه”

مشتری با فرض اینکه شما اطمینان کامل دارید که مشتری بالقوه شما در گروه مشتریانی قرار می‌گیرند که “نه” آن‌ها به معنای “من را قانع کن” است، راه‌های مختلفی برای تبدیل کردن این “نه” به “بله” وجود دارد. ۱- از او بازخورد بخواهید. مجموعه‌ای از چند سؤال مشخص تهیه کنید و جلسه‌ای کوتاه برای صحبت ... متن کامل »

قاتلین بی رحم فروش

قاتلین بی رحم فروش

فروشندگی حرفه ای است پیچیده و قابل تامل. موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می باشد. برخلاف تفکرات رایج، فروشندگی، مجبور ساختن مشتری به خرید نیست. فروشنده حلقه ارتباطی زنجیره سازمان با مشتری است. فروشنده کسی است که نیاز مشتری را ... متن کامل »

بازار و رقیبان خود را بشناسید

بازار و رقیبان خود را بشناسید

رشد کسب و کارتان بدون شناخت رقیب هایتان یک فعالیت ریسکی و پرخطر است. تحقیقات بازاریابی می‌تواند شما را برای تغییراتی که در بازارها رخ می‌دهد، آماده کند و به این وسیله خطر این که کسب و کارتان در رقابت و توسط رقبا حذف شود، را کاهش دهد. درباره ی بازار فروش خود تحقیق کنید: ... متن کامل »

مهم‌ترین کلمه‌ای که یک فروشنده باید به هر مشتری بالقوه‌ای بگویند

مهم‌ترین کلمه‌ای که یک فروشنده باید به هر مشتری بالقوه‌ای بگویند

اگر یک حقه کوچک وجود داشت که هر رابطه مبتنی بر یک بازاریابی و یک پیشنهاد فروش را درنهایت به مقصود نهایی فروشنده نزدیک می‌کرد، چه می‌شد؟ مطمئناً موفقیت چشم‌گیری نصیب شما به‌عنوان یک فروشنده می‌شد.مشکل اصلی این است که مردم اغلب تمایلی به صحبت کردن ندارند، یا خیلی به موضوعی مشغول هستند یا هزاران ... متن کامل »

چگونه در فروش بر مهم‌ترین عامل اعتراض پیروز شویم؟

چگونه در فروش بر مهم‌ترین عامل اعتراض پیروز شویم؟

برخی تصور می‌کنند که مهم‌ترین اعتراض در حین فرایند فروش موضوع قیمت است، اما من شخصاً با این موضوع مخالفم. اما اجازه دهید در ادامه به توضیحات لازم برای آن بپردازم.دلیل آنکه قیمت اعتراض و عامل اختلاف شماره یک نیست این است که اعتراض به یا مخالفت با قیمت اغلب درزمانی پس از اولین برخورد و ... متن کامل »

اشتباهات فروش

اشتباهات فروش

قبل از اینکه سراغ صحبت اصلی مان برویم، لازم میدانم به نکته ی مهمی اشاره کنم: استفاده ی نادرست از کلمه ی بازاریابی به جای کلمه ی فروش. با احترام به تمام همکاران و متخصصان عرصه ی بازاریابی و فروش، باید بگویم که متأسفانه در اغلب مقالات تحقیقاتی، آموزشی و اطلاع رسانی بازاریابی و فروش، ... متن کامل »

روش های ترغیب مشتری به خرید

روش های ترغیب مشتری به خرید

نکته ی مهمی که در همین ابتدای بحث باید به آن اشاره کنیم، این است که اگر بتوانید فروش و در واقع خرید را در ذهن مشتری خاطره انگیز و به یاد ماندنی کنید، میتوانید موفقیت فروش تان را به میزان چشمگیری تضمین کنید. بنابراین نوع برخورد و رفتار شما با مشتری ها و فنون ... متن کامل »

پنج موردی که در طراحی یک فراخوان به عمل باید بر آن تمرکز کنید.

پنج موردی که در طراحی یک فراخوان به عمل باید بر آن تمرکز کنید.

نوشتن متن فراخوان به عمل، همیشه ساده و آسان نیست و به‌ندرت تأثیرگذار و نتیجه‌بخش می‌شود. آزمون کردن موارد مختلف تا زمان به فراخوان‌های مناسب و هماهنگ با کسب‌وکار خود دست پیدا کنید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هست. به نظرتان خوب نبود که می‌توانستید خیلی راحت و دقیق رو در روی مردم قرار بگیرید ... متن کامل »

فاکتورهای تأثیرگذار بر رفتار خرید مصرف‌کننده

فاکتورهای تأثیرگذار بر رفتار خرید مصرف‌کننده

چرا نیاز به یادگیری رفتار مصرف‌کننده داریم؟ پاسخ ساده این است که دیگر نباید حضور مشتری و خرید وی از خودمان را ابدی بدانیم. رفتار خرید مصرف‌کننده چگونگی تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان ما برای خرید محصول را تعیین کرده و بیان می‌دارد که چه فاکتورهای متنوعی مسئول اتخاذ چنین تصمیمی می‌باشند؟ از بین هر 11000 محصول جدیدی که توسط 77 ... متن کامل »

نمایش مطالب بیشتر
رفتن به بالا