گفته میشود لیلی هیچگاه به مجنون نرسید. در مورد کوه هم کوه هم روایت مشابهی هست. و نوشدارو هم اگر چه به سهراب رسید اما واقعا دیر شده بود. تپسی اما میگوید حالا ممکن کردن این ناممکنها کار اوست. طی روزهای اخیر کمپین تبلیغاتی تپسی ، ضرب المثلها و داستانهای نشدنی کهن را دستمایه قرار داده است. ... بیشتر بخوانید»»
آرشیو دسته: ایده های برای بهتر بودن
عضویت در خبرنامه<ساب وی؛ بزرگترین ساندویچ فروشی زنجیرهای دنیا
می 30, 2018
سابوی اولین فستفود زنجیرهای در دنیا است که توانست با ارائهی محصولات سالم، گواهینامه انجمن قلب آمریکا را در منوی غذایی خود ثبت کند.سابوی (Subway) یکی از بزرگترین مجموعه رستورانهای زنجیرهای آمریکایی است. این رستوران در منوی غذایی خود تنها ساندویچهای سابمارین و سالاد عرضه میکند. این برند نخستین بار توسط فرد دلوکا و با سرمایهی پیتر باک در سال ... بیشتر بخوانید»»
اشتباههای رایج استارتاپها در بازاریابی
ژانویه 30, 2018
بازاریابی یک فرآیند سخت و زمانگیر اما ضروری برای هر کسبوکاری است. شاید انتخاب روش مناسب آن هزینهی زیادی برای برند داشته باشد؛ اما اجتناب از اشتباهات آن هزینهای نخواهد داشت. بازاریابی یکی از عناصر حیاتی هر استارتاپی است و اگر بهدرستی انجام شود موفقیت کسبوکار را تضمین خواهد کرد. البته اشتباه کردن در بازاریابی نیز مانند ... بیشتر بخوانید»»
معنای پنهان رنگ ها در تبلیغات
اکتبر 4, 2016
اگر تصمیم دارید از آگهی های رنگی در تبلیغات خود استفاده کنید، باید بدانید که رنگ، چیزی فراتر از ابزاری برای فریب دیگران است. کار اصلی رنگ ها ایجاد جوّ مناسب و برانگیختن احساسات مشتریان است و شرکت ها شانس موفقیت خود را با نشان دادن احساسات، به وسیله رنگ ها افزایش می دهند. در ... بیشتر بخوانید»»
پرترههای تاثیرگذار در پوسترهای تئاتر / pascal colrat
آگوست 8, 2015
پاسکال کلرات (pascal-colrat) در سال ۱۹۶۹ در پاریس به دنیا آمد. وی پس از فارغالتحصیل شدن از مدرسه عالی هنرهای زیبای پاریس، تصمیم گرفت که پوستر را به عنوان تم اصلى و ابزار کمکی در ارتباطات خود به کار گیرد. استفاده گسترده از پرترههاى انسانى با استفاده از تکنیک عکاسى و ترکیببندىهاى ساده و درعین ... بیشتر بخوانید»»
معروفترین کارت ویزیت های دنیا
مارس 25, 2015
مستقل از اینکه در چه مرحلهای از مسیر شغلی باشیم، یکی از مواردی که فصل مشترک ما با مدیر و کارمند و کارشناس بوده و هست، کارت ویزیت است. معمولاً کسی که به دههی دوم کاری خود وارد میشود، خاطرات زیادی با «کارت ویزیت» دارد: اینکه در شرکت آنها، کارت ویزیت مخصوص مدیران بوده و ... بیشتر بخوانید»»
کارت ویزیت های خلاقانه و زیبا!
مارس 10, 2015
درسته که کارت ویزیت خوب موفقیت رو تضمین نمی کنه، اما قطعا می تونه بهش کمک کنه! و اولین چیزیه که تفاوت شما و بقیه رو در برداشت و نگاه اول مشخص می کنه. بنابراین در این بخش تعدادی کارت ویزیت که هوشمندانه طراحی شدند رو برای شما قرار دادیم، شاید بتونید برای کارتون از ... بیشتر بخوانید»»
زیباترین و خلاقانه ترین تبلیغات غول های خودروسازی دنیا در سال 2014
مارس 9, 2015
همیشه وقتی از تبلیغات صحبت میشود، بلافاصله مسئله خلاقیت هم به میان می آید. البته بارها از لحاظ علمی این مسئله مورد بحث و مطالعه قرار گرفته و نشان داده شده است که خلاقیت بیشتر در تبلیغات، الزاما به فروش (یا هر نوع پاسخ عملی بیشتر) منتهی نمیشود. عموما مثال می زنند که سیگاریها، با ... بیشتر بخوانید»»
چهار روش نوآوری برای خلق موقعیت های
فوریه 26, 2015
صحبت کردن در مورد نوآوری آسان به نظر می رسد. این موضوع احتمالا یکی از اهداف کلیدی سازمان و یا یکی از رسالت های ذکر شده در اظهارنامه شرکت شما است. اما عمل به آن چندان هم آسان نیست.سخت تر از خود نوآوری تبدیل آن به عادتی است که در کارهای روزانه جریان داشته باشد. ... بیشتر بخوانید»»
بسته بندی های خلاقانه محصولات +عکس
فوریه 4, 2015
در میدان رقابت بین المللی تولیدکنندگان، یکی از مهمترین عوامل موفقیت “بسته بندی” است. بله به همین سادگی! بسته بندی کالا آنچنان اهمینت بالایی دارد که بعضا لزوم توجه به آن مهمتر از کیفیت کالای تولیدی هم می شود!این یک حقیقت است: اگر شما به عنوان تولیدکننده کالا؛ بهترین کیفیت جهان! را دریک بسته بندی ... بیشتر بخوانید»»
تبلیغات خلاقانه و جذاب در محیط های عمومی
ژانویه 25, 2015
در کشور ما، به انواع دلایل علمی، فنی، اقتصادی، اجرایی و حقوقی، سهم قابل توجهی از تبلیغات محیطی، به تبلیغ روی بیلبوردها اختصاص یافته است. البته در سالهای اخیر، تبلیغ روی اتوبوسها و تبلیغ در ایستگاههای اتوبوس و مترو و داخل مترو، به عنوان فضاهای جدیدی برای تبلیغات محیطی در نظر گرفته شده است.اما تبلیغات ... بیشتر بخوانید»»
بسته بندی های خلاقانه محصولات
نوامبر 18, 2014
در میدان رقابت بین المللی تولیدکنندگان، یکی از مهمترین عوامل موفقیت “بسته بندی” است. بله به همین سادگی! بسته بندی کالا آنچنان اهمینت بالایی دارد که بعضا لزوم توجه به آن مهمتر از کیفیت کالای تولیدی هم می شود! این یک حقیقت است: اگر شما به عنوان تولیدکننده کالا؛ بهترین کیفیت جهان! را دریک بسته ... بیشتر بخوانید»»
بسته بندی هوشمندانه برای آدامس
اکتبر 4, 2014
در این پست میخواهم به شما نشان دهم که با یک ایده خلاقانه میتوان بهترین نتیجه را گرفت.نیازی به صرف هزینه های زیاد نیست.کافیست کمی خلاقیت وجود داشته باشد یا از یک مشاور خلاق بهره بگیرد.مشتری ها به سمت شما خواهند آمد. طرحهای بالا از هانی Douaji، یک طراح بصری مفهومی از سوریه ... بیشتر بخوانید»»
تبلیغات خلاقانه محیطی که توجه شما را جلب میکند
آگوست 5, 2014
تمامی شرکت ها در برای فروش محصول خود تمام تلاش خود را می کنند و در هر این زمینه همیشه از تبلیغات برای بهره وری این موضوع استفاده می کنند.اما همیشه تبلیغات نیازمند هزینه های بالا نیست و با کمی خلاقیت میتوان هزینه ها را کاهش داد و توجه مشتریان را به محصول خود جلب ... بیشتر بخوانید»»