شما اینجا هستید: خانه / ایده های برای بهتر بودن

آرشیو دسته: ایده های برای بهتر بودن

عضویت در خبرنامه<
ماموریتِ ممکن؛ کمپین تبلیغاتی تپسی

ماموریتِ ممکن؛ کمپین تبلیغاتی تپسی

گفته می‌شود لیلی هیچگاه به مجنون نرسید. در مورد کوه هم کوه هم روایت مشابهی هست. و نوشدارو هم اگر چه به سهراب رسید اما واقعا دیر شده بود. تپسی اما می‌گوید حالا ممکن کردن این ناممکن‌ها کار اوست. طی روزهای اخیر کمپین تبلیغاتی تپسی ، ضرب المثل‌ها و داستان‌های نشدنی کهن را دستمایه قرار داده است. ... متن کامل »

ساب وی؛ بزرگ‌ترین ساندویچ ‌فروشی زنجیره‌ای دنیا

ساب وی؛ بزرگ‌ترین ساندویچ ‌فروشی زنجیره‌ای دنیا

ساب‌وی اولین فست‌فود زنجیره‌ای در دنیا است که توانست با ارائه‌ی محصولات سالم، گواهینامه انجمن قلب آمریکا را در منوی غذایی خود ثبت کند.ساب‌وی (Subway) یکی از بزرگ‌ترین مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی است. این رستوران در منوی غذایی خود تنها ساندویچ‌های ساب‌مارین و سالاد عرضه می‌کند. این برند نخستین بار توسط فرد دلوکا و با سرمایه‌ی پیتر باک در سال ... متن کامل »

اشتباه‌های رایج استارتاپ‌ها در بازاریابی

اشتباه‌های رایج استارتاپ‌ها در بازاریابی

بازاریابی یک فرآیند سخت و زمان‌گیر اما ضروری برای هر کسب‌وکاری است. شاید انتخاب روش مناسب آن هزینه‌ی زیادی برای برند داشته باشد؛ اما اجتناب از اشتباهات آن هزینه‌ای نخواهد داشت.     بازاریابی یکی از عناصر حیاتی هر استارتاپی است و اگر به‌درستی انجام شود موفقیت کسب‌وکار را تضمین خواهد کرد. البته اشتباه کردن در بازاریابی نیز مانند ... متن کامل »

معنای پنهان رنگ ها در تبلیغات

معنای پنهان رنگ ها در تبلیغات

اگر تصمیم دارید از آگهی های رنگی در تبلیغات خود استفاده کنید، باید بدانید که رنگ، چیزی فراتر از ابزاری برای فریب دیگران است. کار اصلی رنگ ها ایجاد جوّ مناسب و برانگیختن احساسات مشتریان است و شرکت ها شانس موفقیت خود را با نشان دادن احساسات، به وسیله رنگ ها افزایش می دهند. در ... متن کامل »

پرتره‌های تاثیرگذار در پوسترهای تئاتر / pascal colrat

پرتره‌های تاثیرگذار در پوسترهای تئاتر / pascal colrat

پاسکال کلرات (pascal-colrat) در سال ۱۹۶۹ در پاریس به دنیا آمد. وی پس از فارغ‌التحصیل شدن از مدرسه عالی هنرهای زیبای پاریس، تصمیم گرفت که پوستر را به عنوان تم اصلى و ابزار کمکی در ارتباطات خود به کار گیرد. استفاده گسترده از پرتره‌هاى انسانى با استفاده از تکنیک عکاسى و ترکیب‌بندى‌هاى ساده و درعین ... متن کامل »

معروف‌ترین کارت ویزیت های دنیا

معروف‌ترین کارت ویزیت های دنیا

مستقل از اینکه در چه مرحله‌ای از مسیر شغلی باشیم، یکی از مواردی که فصل مشترک ما با مدیر و کارمند و کارشناس بوده و هست، کارت ویزیت است. معمولاً کسی که به دهه‌ی دوم کاری خود وارد می‌شود، خاطرات زیادی با «کارت ویزیت» دارد: اینکه در شرکت آنها، کارت ویزیت مخصوص مدیران بوده و ... متن کامل »

کارت ویزیت های خلاقانه و زیبا!

کارت ویزیت های خلاقانه و زیبا!

درسته که کارت ویزیت خوب موفقیت رو تضمین نمی کنه، اما قطعا می تونه بهش کمک کنه! و اولین چیزیه که تفاوت شما و بقیه رو در برداشت و نگاه اول مشخص می کنه. بنابراین در این بخش  تعدادی کارت ویزیت که هوشمندانه طراحی شدند رو برای شما قرار دادیم، شاید بتونید برای کارتون از ... متن کامل »

زیباترین و خلاقانه ترین تبلیغات غول های خودروسازی دنیا در سال 2014

زیباترین و خلاقانه ترین تبلیغات غول های خودروسازی دنیا در سال 2014

همیشه وقتی از تبلیغات صحبت میشود، بلافاصله مسئله خلاقیت هم به میان می آید. البته بارها از لحاظ علمی این مسئله مورد بحث و مطالعه قرار گرفته و نشان داده شده است که خلاقیت بیشتر در تبلیغات، الزاما به فروش (یا هر نوع پاسخ عملی بیشتر) منتهی نمیشود. عموما مثال می زنند که سیگاریها، با ... متن کامل »

چهار روش نوآوری برای خلق موقعیت های

چهار روش نوآوری برای خلق موقعیت های

صحبت کردن در مورد نوآوری آسان به نظر می رسد. این موضوع احتمالا یکی از اهداف کلیدی سازمان و یا یکی از رسالت های ذکر شده در اظهارنامه شرکت شما است. اما عمل به آن چندان هم آسان نیست.سخت تر از خود نوآوری تبدیل آن به عادتی است که در کارهای روزانه جریان داشته باشد. ... متن کامل »

بسته بندی های خلاقانه محصولات +عکس

بسته بندی های خلاقانه محصولات +عکس

در میدان رقابت بین المللی تولیدکنندگان، یکی از مهمترین عوامل موفقیت “بسته بندی” است. بله به همین سادگی! بسته بندی کالا آنچنان اهمینت بالایی دارد که بعضا لزوم توجه به آن مهمتر از کیفیت کالای تولیدی هم می شود!این یک حقیقت است: اگر شما به عنوان تولیدکننده کالا؛ بهترین کیفیت جهان! را دریک بسته بندی ... متن کامل »

تبلیغات خلاقانه و جذاب در محیط های عمومی

تبلیغات خلاقانه و جذاب در محیط های عمومی

در کشور ما،‌ به انواع دلایل علمی، فنی، اقتصادی، اجرایی و حقوقی، سهم قابل توجهی از تبلیغات محیطی، به تبلیغ روی بیلبورد‌ها اختصاص یافته است. البته در سالهای اخیر، تبلیغ روی اتوبوس‌ها و تبلیغ در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو و داخل مترو، به عنوان فضاهای جدیدی برای تبلیغات محیطی در نظر گرفته شده است.اما تبلیغات ... متن کامل »

بسته بندی های خلاقانه محصولات

بسته بندی های خلاقانه محصولات

در میدان رقابت بین المللی تولیدکنندگان، یکی از مهمترین عوامل موفقیت “بسته بندی” است. بله به همین سادگی! بسته بندی کالا آنچنان اهمینت بالایی دارد که بعضا لزوم توجه به آن مهمتر از کیفیت کالای تولیدی هم می شود! این یک حقیقت است: اگر شما به عنوان تولیدکننده کالا؛ بهترین کیفیت جهان! را دریک بسته ... متن کامل »

بسته بندی هوشمندانه برای آدامس

بسته بندی هوشمندانه برای آدامس

در این پست میخواهم به شما نشان دهم که با یک ایده خلاقانه میتوان بهترین نتیجه را گرفت.نیازی به صرف هزینه های زیاد نیست.کافیست کمی خلاقیت وجود داشته باشد یا از یک مشاور خلاق بهره بگیرد.مشتری ها به سمت شما خواهند آمد.     طرحهای بالا از هانی Douaji، یک طراح بصری مفهومی از سوریه ... متن کامل »

تبلیغات خلاقانه محیطی که توجه شما را جلب میکند

تبلیغات خلاقانه محیطی که توجه شما را جلب میکند

تمامی شرکت ها در برای فروش  محصول خود تمام تلاش خود را می کنند و در هر این زمینه همیشه از تبلیغات برای بهره وری  این موضوع استفاده می کنند.اما همیشه تبلیغات نیازمند هزینه های بالا نیست و با کمی خلاقیت میتوان هزینه ها را کاهش داد و توجه مشتریان را به محصول خود جلب ... متن کامل »

نمایش مطالب بیشتر
رفتن به بالا