شما اینجا هستید: خانه / بازاریابی اینترنتی

آرشیو دسته: بازاریابی اینترنتی

عضویت در خبرنامه<
روانشناسی طراحی وب: رنگ‌ها، فونت‌ها و فضاهای خالی چگونه روی حالات روحی شما تاثیر می‌گذارند؟

روانشناسی طراحی وب: رنگ‌ها، فونت‌ها و فضاهای خالی چگونه روی حالات روحی شما تاثیر می‌گذارند؟

طراحی فوق‌العاده برای وب‌سایت صرفاً به معنی ارایه محتوا و زیبایی ظاهری آن نیست. وقتی کسی از سایت شما بازدید می‌کند، نسبت به وب‌سایت و سازمان شما عواطف و احساساتی در او شکل می‌گیرند. نوع این عواطف و احساسات، یعنی مثبت یا منفی بودن آن، فقط و فقط در دست شماست و هنگامی‌که محتوا را ... متن کامل »

عواملی که روی رتبه جستجو تأثیر می‌گذارند

عواملی که روی رتبه جستجو تأثیر می‌گذارند

رتبه وببسایت در نتایج گوگل، به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. عواملی که شاید کمتر به آن‌ها توجه شود با یکدیگر در تعامل هستند و گاهی اوقات همکاری آن‌ها بسیار پیچیده است.شرکت گوگل بعد از گذشت سال‌ها تنها یکسری فایل راهنما برای توسعه دهندگان وب‌ منتشر کرده و هرگز روند کاری الگوریتم‌های خود را به صراحت بیان نکرده است. ... متن کامل »

بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال چیست؟

چه توی دنیا چه در ایران استفاده مردم از اینترنت بسیار زیاد شده. مدت زمانی که مردم آنلاین هستن با سرعت رو به افزایشه و این آنلاین بودن رفتارهای مردم رو هم عوض کرده. از رفتارهای ارتباطی بگیر تا رفتار خرید. این تغییر رفتار خرید باعث شده خیلی از کسب و کارها به سمت آنلاین ... متن کامل »

چگونه از محتوا برای ساختن کسب‌ و‌ کار استفاده کنیم

چگونه از محتوا برای ساختن کسب‌ و‌ کار استفاده کنیم

تولید محتوای هدفمند و باکیفیت می‌تواند شروعی برای راه‌اندازی کسب‌ و‌ کار جدید شما باشد. برای تولید محتوای خوب چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟همه‌ی بازاریاب‌های آنلاین معتقدند که یک وب‌سایت برای افزایش ترافیک خود باید محتوای جذاب داشته باشد. بعضی از آن‌ها معتقدند که استفاده از محتوای تصویری، صوتی و ویدئویی تأثیر بیشتری بر جذب ... متن کامل »

کتاب بازاریابی شبکه های اجتماعی

کتاب بازاریابی شبکه های اجتماعی

این روزها نقل و نبات محفل اکثر دپارتمان های بازاریابی دیجیتال، توصیه به حضور در شبکه‌های اجتماعی است. به راستی چرا شبکه های اجتماعی جدیدترین ابزار برای ایجاد و حفظ محبوبیت برندتان در دنیای دیجیتال هستند؟بر اساس گزارش سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ سایت GWI، هر کاربر اینترنت به طور میانگین روزانه ۱ ساعت و ۴۹ دقیقه از زمان خود را ... متن کامل »

بازاریابی اینترنتی و تفاوت بین تعامل کاربر و تجربه کاربر

بازاریابی اینترنتی و تفاوت بین تعامل کاربر و تجربه کاربر

در فضای بازاریابی اینترنتی یا آنلاین دو واژه و اصطلاح وجود که به‌عنوان یک بازاریاب به‌ کرات با آن برخورد می‌کنید: تعامل کاربر و تجربه کاربر. افزایش تعامل کاربر شیوه‌ای برای تشویق کردن وفاداری مشتری به دست آوردن حجم فروش بالاتر و همچنین بیشتر در معرض دید قرار دادن برند خودتان است. هرقدر میزان تعامل ... متن کامل »

بازاریابی محتوا در خدمت کسب‌وکارهای کوچک

بازاریابی محتوا در خدمت کسب‌وکارهای کوچک

برای کسب‏ وکارهای کوچک و محلی، رقابت با کسب‏ وکارهای بزرگ که در سطح ملی فعالیت می‏کنند، دشوار خواهد بود؛ هرچند که بازاریابی محتوا می‏تواند به کسب‏ وکار کوچک شما کمک کند تا توجه مخاطبان را جلب کند و جای خود را در گوشه‏های (Niches) مرتبط با صنعت بیابد. بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی است ... متن کامل »

چگونه از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار استفاده کنید؟

چگونه از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار استفاده کنید؟

بسیاری از مردم جهان و بسیاری از افراد حرفه ای، در شبکه های اجتماعی فعال هستند.شما نیز بهتر است مانند آنها تا حدودی در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید.احتمالا شما نیز در فیسبوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام عضو هستید و فالوئرهای زیادی در هر کدام دارید. مطمئنا گاهی اوقات مطالبی را به اشتراک می ... متن کامل »

در راه پیشرفت ایمیل مارکتینگ…

در راه پیشرفت ایمیل مارکتینگ…

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی هنوز هم که هنوز است طرفداران زیادی دارد که اعتقاد دارند این نوع بازاریابی نه تنها منسوخ نشده، بلکه در میان انواع بازاریابی، هنوز یکی از بالاترین نرخ های مشارکت مخاطب و بازگشت سرمایه گذاری را داراست. مسأله ی مهم در این بین برای هر شرکتی این است که خودش ... متن کامل »

یازده ترفند بازاریابی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک

یازده ترفند بازاریابی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک

اگر به شما بگویم که این مقاله در رابطه با ترفندهای بازاریابی در اولین و بهترین شبکه اجتماعی دنیا است، شاید اصلاً نیازی به استفاده از کلمه فیس‌بوک هم نداشته باشم. یعنی به عبارتی شاید امروزه بتوان گفت مثلاً کشور یا منطقه‌ای ممکن است جاده آسفالت شده مناسب برای رفت‌وآمد نداشته باشد، ولی مطمئناً یک ... متن کامل »

۷ تفکر اشتباه در مورد بازاریابی ایمیلی

۷ تفکر اشتباه در مورد بازاریابی ایمیلی

ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیل سال‌هاست برای بازاریابان جذابیت خاص خود را دارند و هیچ شرکتی از گوگل گرفته تا شرکت‌های نو پا قدرت آن را نادیده نمی‌گیرند. هر چند گروهی، از روش‌های درست و اخلاقی برای این کار استفاده نمی‌کنند اما تجربه نشان داده مخاطبان به ایمیل‌های حرفه‌ای اعتماد می‌کنند و برای آنها ... متن کامل »

چرا نباید برای سایت خود کانال تلگرام راه‌اندازی کنید

چرا نباید برای سایت خود کانال تلگرام راه‌اندازی کنید

متاسفانه یکی از خصوصیات اخلاقی اکثر ما این است که دوست داریم هر کاری بقیه انجام دادند ما هم عینا همان کار را تکرار کنیم تا خدایی نکرده یک وقت از بقیه عقب نمانیم. این رفتار در بسیاری از جنبه‌های زندگی ما نهادینه شده است. از مدل مو و لباس گرفته تا هنجارهای فرهنگی مثل ... متن کامل »

هشتگ چیست و چگونه می توانید در کسب و کارتان از آن استفاده کنید؟

هشتگ چیست و چگونه می توانید در کسب و کارتان از آن استفاده کنید؟

مدتی طول کشید، اما فیس‌بوک در نهایت در ژوئن ۲۰۱۳ تسلیم هشتگ شد. حالا این نماد کوچک در پست‌ها می‌تواند مکالمه‌ها را در توئیتر، فیس‌بوک، تامبلر، اینستاگرام، گوگل پلاس و پینترست به هم مرتبط کند.اثر آن بر فرهنگ مدرن-حتی بر زبانمان- آنقدر زیاد بوده است که انجمن گویش‌های امریکا «هشتگ» را کلمه‌ی سال ۲۰۱۲ معرفی ... متن کامل »

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

ارتباطات تغییر یافته اند و شرکتها با تعریف دوباره ی بسیاری از مفاهیم مهم، به این سناریوی تعاملی در حال تحول، واکنش نشان میدهند. در این مقاله شما پیشنهادات مختلفی در مورد اینکه ما چه انتظاراتی در ماههای آینده باید داشته باشیم، خواهید یافت در سال ۲۰۱۴ شما باید به این مساله توجه داشته باشید ... متن کامل »

استفاده از ابزار اجتماعی، تجارت شما را اجتماعی نمی‌کند

استفاده از ابزار اجتماعی، تجارت شما را اجتماعی نمی‌کند

بحث تجارت اجتماعی ساخته شد تا نشان دهد شرکت ها چگونه می‌توانند با اضافه کردن پوشش اجتماعی ارزش های بیشتری را برای سیستم اقتصادی خود تولید کنند. نسل اول تجارت اجتماعی توسط محمد یونس، برنده جایزه صلح نوبل (به دلیل اختصاص یک شرکت برای حل مشکل انسان ها) تعریف شد. نسل دوم تجارت اجتماعی توسط ... متن کامل »

نمایش مطالب بیشتر
رفتن به بالا