شما اینجا هستید: خانه / بازاریابی اینترنتی / آموزش تجارت الکترونیک

آرشیو دسته: آموزش تجارت الکترونیک

عضویت در خبرنامه<
استفاده از ابزار اجتماعی، تجارت شما را اجتماعی نمی‌کند

استفاده از ابزار اجتماعی، تجارت شما را اجتماعی نمی‌کند

بحث تجارت اجتماعی ساخته شد تا نشان دهد شرکت ها چگونه می‌توانند با اضافه کردن پوشش اجتماعی ارزش های بیشتری را برای سیستم اقتصادی خود تولید کنند. نسل اول تجارت اجتماعی توسط محمد یونس، برنده جایزه صلح نوبل (به دلیل اختصاص یک شرکت برای حل مشکل انسان ها) تعریف شد. نسل دوم تجارت اجتماعی توسط ... متن کامل »

«تجارت الکترونیکی» به ساده‌‌ترین زبان ممکن

«تجارت الکترونیکی» به ساده‌‌ترین زبان ممکن

معمولا در مدرسه و دانشگاه مفاهیمی به خوردمان داده می‌شود که با بی‌حوصلگی از کنارشان عبور می‌کنیم. «تجارت الکترونیکی» از همین دست مفاهیم است. در مورد آن می‌خوانیم، سر جلسه‌ی امتحان می‌نشینیم و در چشم به هم زدنی همه‌ی آن‌چه خوانده‌ایم را فراموش می‌کنیم. گاه آن‌قدر یک موضوع کلیشه‌ای می‌شود که دیگر حال‌مان از شنیدن ... متن کامل »

۷ نکته‌ی طلایی تجارت الکترونیکی در سال ۲۰۱۵

۷ نکته‌ی طلایی تجارت الکترونیکی در سال ۲۰۱۵

سال‌به‌سال به گستره‌ و نفوذ تجارت الکترونیکی در زندگی روزمره‌ی ما افزوده می‌شود. اگر تا چند سال پیش، تجارت الکترونیکی تنها در حد یک مفهوم جدید در کتاب‌ها یا مقاله‌ها مورد بحث قرار می‌گرفت، اکنون خیلی‌ها، اعم از صاحبان مشاغل و مصرف‌کننده‌ها، به‌صورت روزانه با آن سر و کار دارند. ‌آمارهای مختلف نشان می‌دهد که ... متن کامل »

Untitled 1

۷ ترفند برای افزایش نرخ باز شدن ایمیل‌ها

۷ ترفند برای افزایش نرخ باز شدن ایمیل‌ها

یکی از اصلی‌ترین راه‌های کسب درآمد سایت ایمیل مارکتینگ است. ایمیل مارکتینگ به معنای ارسال ایمیل‌های پیوسته و متوالی به افرادی است که خودشان نسبت به محصولات ما ابراز علاقه می‌کنند و ایمیلشان را به ما می‌دهند.بازاریابی اینترنتی به‌طور خلاصه: جمع‌آوری ایمیل از طریق سایت و ارسال پیشنهادات جذاب برای همان افراد است. ابتدا بیایید ... متن کامل »

اینفوگرافیک : گذشته و حال روابط عمومی

اینفوگرافیک : گذشته و حال روابط عمومی

فناوری اطلاعات با سرعت زیادی در حال دگرگونی و پیشرفت است. روابط عمومی با توجه به ماهیتی که دارد مجبور است با همان سرعت خود را فناوری های تازه و شرایط تازه محیط وب تطبیق دهد.در این اینفوگرافیک شرایط پیشین و فعلی فعالیتهای روابط عمومی ها در مواجهه با این فناوریها نشان داده شده است. متن کامل »

داشتن استراتژی و برنامه مشخص

داشتن استراتژی و برنامه مشخص

معمولا تجارت های کوچک و یا نوپا در رسانه های اجتماعی، استراتژی و برنامه خاصی را دنبال نمی کنند اما اگر تجارت بخواهد موفق شود و در این رسانه ها قدرت فروشش را افزایش دهد، نداشتن استراتژی خاص و برنامه ای مشخص، پیشرفت آنها در یک چارچوب خاص و محدود خواهد بود که با عدم ... متن کامل »

بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی رسانه های اجتماعی

بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی رسانه های اجتماعی

اکثر افراد تصور می کنند بازاریابی فقط فروش کالا یا خدمات است. بازاریاب ها معمولا برای توضیح اینکه چگونه یک مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل می کنند از مثال قیف استفاده می کنند. منظور از قیف چیست؟! در بازاریابی سنتی ما اکثر منابع محدود خود را صرف پیدا کردن مشتری های جدید و ... متن کامل »

تجارت الکترونیک چیست؟

تجارت الکترونیک چیست؟

تجارت الکترونیک واژه ای است که برای تجارت از طریق سیستم های اطلاعاتی، ارتباطی بکار می رود. تجارت الکترونیک با وجود این که مدت زمانی زیادی ازعمر آن نمی گذرد ولی نقش بسزا و چشم گیری در زندگی روزمره ما به عهده گرفته استبه طوری که اجتناب از آن کارآسانی نیست. یکی از ساده ترین ... متن کامل »

رفتن به بالا