شما اینجا هستید: خانه / بازاریابی

آرشیو دسته: بازاریابی

عضویت در خبرنامه<
راهنمای انتخاب رنگ برای کمپین بازاریابی

راهنمای انتخاب رنگ برای کمپین بازاریابی

رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.تحقیقات نشان داده است انتخاب رنگ مناسب در محیط کار روی خلق‌وخو و میزان بهره‌وری تأثیر مثبت می‌گذارد و روانشناسی رنگ ابزاری قدرتمند برای بازاریابان است. ۹۰ درصد قضاوت مردم در مورد محتوا به ... متن کامل »

ویدیو مارکتینگ یکی از مؤثرترین روش‌های بازاریابی

ویدیو مارکتینگ یکی از مؤثرترین روش‌های بازاریابی

ویدیو مارکتینگ یکی از جریان‌های موفق سال ۲۰۱۶ بوده است و نشانه‌ای برای افول آن در سال ۲۰۱۷ نمی‌بینیم.آمارها از موفقیت روند پیشرفت ویدیو مارکتینگ حکایت دارند. یک پژوهش نشان می‌دهد افراد پس از دیدن یک ویدیو در مورد محصول، ۶۴ تا ۸۵ درصد بیشتر علاقه‌مند به خرید آن می‌شوند و ۷۱ درصد بازاریابان اظهار ... متن کامل »

بازاریابی داخلی چیست؟

بازاریابی داخلی چیست؟

فراهم آوردن و ارائه خدمات مشتریان استثنایی دقیقاً همانند فراهم آوردن و ارائه محصولات استثنایی در پیشبرد اهداف بازاریابی و فروش هر سازمانی دارای اهمیت است که پایه و اساس فراهم آوردن چنین خدماتی وابسته به داشتن طرح و برنامه برای بازاریابی داخلی است. بر اساس تحقیقی که در بین شرکت‌های آمریکایی انجام‌شده است، 78% ... متن کامل »

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

ارتباطات تغییر یافته اند و شرکتها با تعریف دوباره ی بسیاری از مفاهیم مهم، به این سناریوی تعاملی در حال تحول، واکنش نشان میدهند. در این مقاله شما پیشنهادات مختلفی در مورد اینکه ما چه انتظاراتی در ماههای آینده باید داشته باشیم، خواهید یافت در سال ۲۰۱۴ شما باید به این مساله توجه داشته باشید ... متن کامل »

اشتباهات رایجی که در خلق برند شخصی خود روی اینترنت باید از آنها اجتناب کنید

اشتباهات رایجی که در خلق برند شخصی خود روی اینترنت باید از آنها اجتناب کنید

لازم به گفتن نیست که حضور قدرتمند در شبکه های اجتماعی نقش عمده ای در موفقیت یک کسب و کار و گرداننده ی آن دارد. مدیریت برند دیجیتالی شما در این میان، هم یک هنر است و هم یک مهارت. برخی ها در این مورد استعدادی ذاتی دارند، اما اغلب افراد برای اینکه بفهمند چه کاری ... متن کامل »

بازاریابی و استراتژی بازار، هر آنچه که باید بدانید

بازاریابی و استراتژی بازار، هر آنچه که باید بدانید

بازاریابی و استراتژی بازار دو اصل اساسی در طراحی و فروش محصول یا خدمت در کسب و کار هستند. افراد زیادی وجود دارند که می‌توانند محصول یا سرویسی را طراحی و تولید کنند. اما افرادی که بتوانند به خوبی آن را به فروش برسانند، کم هستند. شناخت بازار و طراحی محصول بر پایه‌ی نیاز مشتریان، ... متن کامل »

7 تصمیم مهم برای فعالان بازاریابی در سال جدید

7 تصمیم مهم برای فعالان بازاریابی در سال جدید

ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که بازاریابی در دنیا به معنای واقعی از حالت سنتی ویزیتوری آن کاملاً خارج‌شده است، به عبارتی در عصر طلایی نرم‌افزارهای بازاریابی زندگی می‌کنیم . 1- یک وبلاگ یا وب‌سایت جدید را علاوه بر وبلاگ‌های قبلی انتخاب کرده و دنبال کنید دلیل این موضوع طبیعتاً خیلی واضح و روشن است ... متن کامل »

چگونه فروشگاه ها شما را به خرید بیشتر ترغیب می‌کنند؟

چگونه فروشگاه ها شما را به خرید بیشتر ترغیب می‌کنند؟

خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ در زندگی شهر‌نشینی به یکی از کارهای روزمره تبدیل شده است. این فرشگاه‌ها با ترفندهایی خاص و البته حرفه‌ای شما را به خرید بیشتر و پر کردن سبد کالایی ترغیب می‌کنند. با سر زدن به فروشگاه‌ها می‌توان مشتریانی را دید که سبد‌های خود را پر از کالاهای گوناگونی می‌کنند که ... متن کامل »

تست: آیا شما فروشنده ماهری هستید؟!

تست: آیا شما فروشنده ماهری هستید؟!

شاید بیش از هر شغل دیگری، فروشندگی دارای فراز و نشیب باشد. با این حال یک ویژگی مشترک ستارگان بالقوه فروش عشق آنها به فروشندگی و نگاه مثبت آنها به این کار است. روی آوردن به فروشندگی از روی اجبار و عدم صداقت در این حرفه نشان می دهند که در بلندمدت فرد با مشکل ... متن کامل »

بازاریابی احتباسی چیست و چرا باید از امروز به آن بپردازید؟

بازاریابی احتباسی چیست و چرا باید از امروز به آن بپردازید؟

بازاریابی احتباسی (Retention Marketing) نوعی کمتر شناخته‌شده از بازاریابی است که امروزه به نظر می‌رسد در حال پدیدار شدن در اغلب وبلاگ‌ها، سایت‌ها، پادکست‌ها یا حتی دیگر انواع محتوای موردعلاقه ماست. اما باوجود گسترش آن با این سرعت، ما واقعاً می‌دانیم این نوع از بازاریابی چیست؟ بازاریابی احتباسی چیست؟ بازاریابی احتباس نوعی از بازاریابی است ... متن کامل »

فروش تلفنی… مزایا و محدودیت ها!

فروش تلفنی… مزایا و محدودیت ها!

فروش تلفنی به نوعی از فروش میگویند که فروشنده فقط با استفاده از دستگاه ارتباطی تلفن با مخاطب خود ارتباط برقرار میکند و سعی میکند با استفاده از ارائه ی اطلاعات لازم در مورد کالا یا خدماتی که دارد میفروشد، و متناسب با نیاز مشتری، او را به خرید کالا یا خدمات خود ترغیب و ... متن کامل »

چرا بازاریابی ربایشی بر بازاریابی برون سوی ارجحیت پیدا کرده است؟

چرا بازاریابی ربایشی بر بازاریابی برون سوی ارجحیت پیدا کرده است؟

بسیاری از شرکت ها علیرغم روند های موجود، هنوز هم از بازاریابی ربایشی استفاده ی لازم را نمی برند. آنها هنوز به شدت به تماس های تلفنی، ایمیل، نامه های تبلیغاتی، و دیگر شیوه های بازاریابی برون سوی (رو به بیرون) وابسته اند. موقعیت های بسیاری وجود دارد که در آنها بازاریابی برون سوی یک دارایی ... متن کامل »

چطور به شکل مطلوب بازار هدف خود را آزمون کنیم؟

چطور به شکل مطلوب بازار هدف خود را آزمون کنیم؟

وضعیت اقتصادی حال حاضر تأثیر بسیار زیادی بر کسب‌وکارهای مختلف، چه کوچک و چه بزرگ، دارد. برخی از آن متضرر می‌شوند، در حالیکه برخی دیگر در حال یافتن فرصت‌های جدید می‌باشند. در حقیقت برخی از افرادی که اخیراً به هر دلیلی شغل خود را از دست داده‌اند، در حال تمرکز برای راه‌اندازی کسب‌وکار خودشان هستند. ... متن کامل »

نمایش مطالب بیشتر
رفتن به بالا