شما اینجا هستید: خانه / آنچه لازم است بدانیم

آرشیو دسته: آنچه لازم است بدانیم

عضویت در خبرنامه<
اولویت‌های رتبه‌بندی گوگل در سال ۲۰۱۹

اولویت‌های رتبه‌بندی گوگل در سال ۲۰۱۹

حتما شنیده‌اید که گوگل بیش از ۲۰۰ عامل را در رتبه‌بندی وبگاه‌ها پس از جست‌وجوی کاربران در نظر می‌گیرد و در طول سال بیش از 500 مرتبه شیوه رتبه‌بندی وبگاه‌ها را بهبود می‌بخشد. غول فناوری جهان همه‌ساله با ایجاد تعییرات جزئی در الگوریتم‌های خود، فاکتورهای رتبه‌بندی تازه‌ای ارائه می‌کند و اولویت‌های خود را تغییر می‌دهد. ... متن کامل »

روانشناسی طراحی وب: رنگ‌ها، فونت‌ها و فضاهای خالی چگونه روی حالات روحی شما تاثیر می‌گذارند؟

روانشناسی طراحی وب: رنگ‌ها، فونت‌ها و فضاهای خالی چگونه روی حالات روحی شما تاثیر می‌گذارند؟

طراحی فوق‌العاده برای وب‌سایت صرفاً به معنی ارایه محتوا و زیبایی ظاهری آن نیست. وقتی کسی از سایت شما بازدید می‌کند، نسبت به وب‌سایت و سازمان شما عواطف و احساساتی در او شکل می‌گیرند. نوع این عواطف و احساسات، یعنی مثبت یا منفی بودن آن، فقط و فقط در دست شماست و هنگامی‌که محتوا را ... متن کامل »

راهنمای انتخاب رنگ برای کمپین بازاریابی

راهنمای انتخاب رنگ برای کمپین بازاریابی

رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.تحقیقات نشان داده است انتخاب رنگ مناسب در محیط کار روی خلق‌وخو و میزان بهره‌وری تأثیر مثبت می‌گذارد و روانشناسی رنگ ابزاری قدرتمند برای بازاریابان است. ۹۰ درصد قضاوت مردم در مورد محتوا به ... متن کامل »

عواملی که روی رتبه جستجو تأثیر می‌گذارند

عواملی که روی رتبه جستجو تأثیر می‌گذارند

رتبه وببسایت در نتایج گوگل، به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. عواملی که شاید کمتر به آن‌ها توجه شود با یکدیگر در تعامل هستند و گاهی اوقات همکاری آن‌ها بسیار پیچیده است.شرکت گوگل بعد از گذشت سال‌ها تنها یکسری فایل راهنما برای توسعه دهندگان وب‌ منتشر کرده و هرگز روند کاری الگوریتم‌های خود را به صراحت بیان نکرده است. ... متن کامل »

ویدیو مارکتینگ یکی از مؤثرترین روش‌های بازاریابی

ویدیو مارکتینگ یکی از مؤثرترین روش‌های بازاریابی

ویدیو مارکتینگ یکی از جریان‌های موفق سال ۲۰۱۶ بوده است و نشانه‌ای برای افول آن در سال ۲۰۱۷ نمی‌بینیم.آمارها از موفقیت روند پیشرفت ویدیو مارکتینگ حکایت دارند. یک پژوهش نشان می‌دهد افراد پس از دیدن یک ویدیو در مورد محصول، ۶۴ تا ۸۵ درصد بیشتر علاقه‌مند به خرید آن می‌شوند و ۷۱ درصد بازاریابان اظهار ... متن کامل »

بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال چیست؟

چه توی دنیا چه در ایران استفاده مردم از اینترنت بسیار زیاد شده. مدت زمانی که مردم آنلاین هستن با سرعت رو به افزایشه و این آنلاین بودن رفتارهای مردم رو هم عوض کرده. از رفتارهای ارتباطی بگیر تا رفتار خرید. این تغییر رفتار خرید باعث شده خیلی از کسب و کارها به سمت آنلاین ... متن کامل »

چگونه از محتوا برای ساختن کسب‌ و‌ کار استفاده کنیم

چگونه از محتوا برای ساختن کسب‌ و‌ کار استفاده کنیم

تولید محتوای هدفمند و باکیفیت می‌تواند شروعی برای راه‌اندازی کسب‌ و‌ کار جدید شما باشد. برای تولید محتوای خوب چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟همه‌ی بازاریاب‌های آنلاین معتقدند که یک وب‌سایت برای افزایش ترافیک خود باید محتوای جذاب داشته باشد. بعضی از آن‌ها معتقدند که استفاده از محتوای تصویری، صوتی و ویدئویی تأثیر بیشتری بر جذب ... متن کامل »

کتاب بازاریابی شبکه های اجتماعی

کتاب بازاریابی شبکه های اجتماعی

این روزها نقل و نبات محفل اکثر دپارتمان های بازاریابی دیجیتال، توصیه به حضور در شبکه‌های اجتماعی است. به راستی چرا شبکه های اجتماعی جدیدترین ابزار برای ایجاد و حفظ محبوبیت برندتان در دنیای دیجیتال هستند؟بر اساس گزارش سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ سایت GWI، هر کاربر اینترنت به طور میانگین روزانه ۱ ساعت و ۴۹ دقیقه از زمان خود را ... متن کامل »

بازاریابی اینترنتی و تفاوت بین تعامل کاربر و تجربه کاربر

بازاریابی اینترنتی و تفاوت بین تعامل کاربر و تجربه کاربر

در فضای بازاریابی اینترنتی یا آنلاین دو واژه و اصطلاح وجود که به‌عنوان یک بازاریاب به‌ کرات با آن برخورد می‌کنید: تعامل کاربر و تجربه کاربر. افزایش تعامل کاربر شیوه‌ای برای تشویق کردن وفاداری مشتری به دست آوردن حجم فروش بالاتر و همچنین بیشتر در معرض دید قرار دادن برند خودتان است. هرقدر میزان تعامل ... متن کامل »

بازاریابی محتوا در خدمت کسب‌وکارهای کوچک

بازاریابی محتوا در خدمت کسب‌وکارهای کوچک

برای کسب‏ وکارهای کوچک و محلی، رقابت با کسب‏ وکارهای بزرگ که در سطح ملی فعالیت می‏کنند، دشوار خواهد بود؛ هرچند که بازاریابی محتوا می‏تواند به کسب‏ وکار کوچک شما کمک کند تا توجه مخاطبان را جلب کند و جای خود را در گوشه‏های (Niches) مرتبط با صنعت بیابد. بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی است ... متن کامل »

بازاریابی داخلی چیست؟

بازاریابی داخلی چیست؟

فراهم آوردن و ارائه خدمات مشتریان استثنایی دقیقاً همانند فراهم آوردن و ارائه محصولات استثنایی در پیشبرد اهداف بازاریابی و فروش هر سازمانی دارای اهمیت است که پایه و اساس فراهم آوردن چنین خدماتی وابسته به داشتن طرح و برنامه برای بازاریابی داخلی است. بر اساس تحقیقی که در بین شرکت‌های آمریکایی انجام‌شده است، 78% ... متن کامل »

چگونه از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار استفاده کنید؟

چگونه از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار استفاده کنید؟

بسیاری از مردم جهان و بسیاری از افراد حرفه ای، در شبکه های اجتماعی فعال هستند.شما نیز بهتر است مانند آنها تا حدودی در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید.احتمالا شما نیز در فیسبوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام عضو هستید و فالوئرهای زیادی در هر کدام دارید. مطمئنا گاهی اوقات مطالبی را به اشتراک می ... متن کامل »

در راه پیشرفت ایمیل مارکتینگ…

در راه پیشرفت ایمیل مارکتینگ…

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی هنوز هم که هنوز است طرفداران زیادی دارد که اعتقاد دارند این نوع بازاریابی نه تنها منسوخ نشده، بلکه در میان انواع بازاریابی، هنوز یکی از بالاترین نرخ های مشارکت مخاطب و بازگشت سرمایه گذاری را داراست. مسأله ی مهم در این بین برای هر شرکتی این است که خودش ... متن کامل »

نمایش مطالب بیشتر
رفتن به بالا