شما اینجا هستید: خانه / بازاریابی / مشاوره بازاریابی

آرشیو دسته: مشاوره بازاریابی

عضویت در خبرنامه<
چگونه فروشگاه ها شما را به خرید بیشتر ترغیب می‌کنند؟

چگونه فروشگاه ها شما را به خرید بیشتر ترغیب می‌کنند؟

خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ در زندگی شهر‌نشینی به یکی از کارهای روزمره تبدیل شده است. این فرشگاه‌ها با ترفندهایی خاص و البته حرفه‌ای شما را به خرید بیشتر و پر کردن سبد کالایی ترغیب می‌کنند. با سر زدن به فروشگاه‌ها می‌توان مشتریانی را دید که سبد‌های خود را پر از کالاهای گوناگونی می‌کنند که ... متن کامل »

چطور به شکل مطلوب بازار هدف خود را آزمون کنیم؟

چطور به شکل مطلوب بازار هدف خود را آزمون کنیم؟

وضعیت اقتصادی حال حاضر تأثیر بسیار زیادی بر کسب‌وکارهای مختلف، چه کوچک و چه بزرگ، دارد. برخی از آن متضرر می‌شوند، در حالیکه برخی دیگر در حال یافتن فرصت‌های جدید می‌باشند. در حقیقت برخی از افرادی که اخیراً به هر دلیلی شغل خود را از دست داده‌اند، در حال تمرکز برای راه‌اندازی کسب‌وکار خودشان هستند. ... متن کامل »

به کدامین گناه “مشتری” شدم؟

به کدامین گناه “مشتری” شدم؟

 قصه پشت بام معروف و افتادن از طرفین آن هم یکی از هنرهای منحصربفرد ما ایرانیانی است که از دیرباز تاکنون خود را تنها دارنده هنر در دنیا می دانیم و بس! افراط و تفریطهایی مثال زدنی که نیازی به توضیح ندارد. صحبت بنده در اینجا پیرامون پدیده ای است که بعد از چندسال خدمتگزاری ... متن کامل »

Untitled 1

۵ ویژگی از نام شرکت های بزرگ

۵ ویژگی از نام شرکت های بزرگ

رمز و رازش چیست؟ درحالی که یک نام هوشمند و مناسب می تواند طرفداران شما را تحت تاثیر قرار دهد، انتخاب یک نام نامناسب و کسل کننده، عدم شور و شوق افراد جدید نسبت به سرمایه گذاری در آن را در پی خواهد داشت. با این حال هیچ وقت برای تغییر نام یک شرکت دیر ... متن کامل »

نکاتی در استفاده از بازاریابی محتوا

نکاتی در استفاده از بازاریابی محتوا

طی چند سال اخیر، «محتوا» و «بازاریابی محتوا یا همان Content Marketing» یکی از اصطلاحاتی است که به صورت گسترده در رسانه‌ها دیده می‌شود. بازاریابی محتوا موضوع جدیدی نیست، اما گسترش تکنولوژی و کاهش هزینه‌های «تولید و عرضه محتوا» باعث شده که این استراتژی به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد. البته کاهش هزینه، همیشه هم خبر خوبی ... متن کامل »

این بار سرتان به کار خودتان نباشد!

این بار سرتان به کار خودتان نباشد!

فرقی نمی‌کند که شما یک کسب‌وکار کوچک دارید یا یک برند قوی، حتی اگر به تازگی شروع به کار روی ایده‌تان کردید؛ باید حواستان به رقبا باشد. به وسیله آنالیز رقبا شما می‌توانید آینده کسب‌وکار خود را تضمین کنید و بدانید که دور و بر شما (صنعت کسب‌وکارتان) چه می‌گذرد.تحلیل رقیبان یکی از بخش‌های مهم ... متن کامل »

۷ اشتباه که بازدهی پیامک را کاهش می‌دهد

۷ اشتباه که بازدهی پیامک را کاهش می‌دهد

آیا تصمیم دارید برای دستیابی به مشتریان بیشتر از بازاریابی پیامکی استفاده کنید؟ اگر جواب شما مثبت باشد، احتمالا قصد دارید یک پنل خریداری کرده و شروع به ارسال پیامک کنید. اما فرستادن پیامک به تنهائی کافی نیست و شما باید یک برنامۀ مناسب برای تبلیغات پیامکی خود داشته باشید. زیرا بدون داشتن یک استراتژی ... متن کامل »

لوگوها و حیوانات

لوگوها و حیوانات

حتما لوگوی کمپانی فراری را با آن اسب ایستاده روی دوپا بارها دیده اید. قرار گرفتن تصویر اسب در پس زمینه ای زرد و فونت قرمز برای نام فراری نهایت سادگی و هوشمندی در طراحی لوگو را به نمایش می گذارد. وجود لوگو به عنوان اولین پل ارتباطی میان ارائه دهنده محصول یا خدمات با ... متن کامل »

اینفوگرافیک : بازاریابی داخلی

اینفوگرافیک : بازاریابی داخلی

در پی ابراز نارضایتی کاربران وب از وضعیت بازاریابی اینترنتی، تغییراتی توسط بازاریاب ها انجام شد. تغییراتی به سمت ایجاد ارزش افزوده برای کاربران. روشی که نه تنها آزار دهنده نیست بلکه جذاب و آموزنده است. این نوع جدید از بازاریابی جلب نظر مشتری استوار است نه تنها فروش یک محصول یا خدمت به او.این ... متن کامل »

رازهای برندینگ BMW

رازهای برندینگ BMW

شیوه برندینگ بی ام دبلیو و راهی را که از ابتدای تاسیس در بازاریابی پیموده است در قالب یک گفت و گو با پرویز درگی، مدرس و نویسنده ارشد بازاریابی و برندینگ مطرح کرده ایم که در ادامه می خوانید: 1- در میان برندهای معتبر جهان، برند بی ام دبلیو شاید اصلی ترین برندی باشد ... متن کامل »

اشتباه های بزرگ برندهای معروف

اشتباه های بزرگ برندهای معروف

مدتی پیش به این نتیجه رسیدم که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موفقیت برند ها چه بهتر است که در مورد شکست و اشتباهات برند ها مطالعه کرده و وسعی کنم جلوی تکرار ایشان را بگیرم. متاسفانه در ایران و برندهای ایرانی چنین نمونه های بسیار کم پیدا می شود و چقدر جالب بود ... متن کامل »

روانشناسی رنگ‌ها: رنگ‌ برنده‌ و‌ بازنده جام‌جهانی

روانشناسی رنگ‌ها: رنگ‌ برنده‌ و‌ بازنده جام‌جهانی

فرقی نمی‌کند تیم محبوب شما قرمز بپوشد، آبی یا حتی سفید؛ تاثیر رنگ لباس هر تیم را باید روی تیم حریف بررسی کرد نه خود آنها؛ دلیلش هم کاملا روشن است این بازیکنان تیم حریفند که قرار است در معرض هیجان ناشی از رنگ نارنجی لباس تیم محبوب‌شما یا انرژی حاصل از رنگ قرمز لباس ... متن کامل »

تغییر استراتژی

تغییر استراتژی

روزي مرد کوري روي نيمکتي در پارک نشسته و تابلويي را در کنار پايش قرار داده بود روي تابلو خوانده ميشد: من کور هستم لطفا کمک کنيد. روزنامه نگارخلاقي از کنار او مي گذشت. نگاهي به او انداخت فقط چند سکه در داخل کلاه بود. او چند سکه داخل کلاه انداخت و بدون اينکه از ... متن کامل »

عملکرد خود را بسنجید

عملکرد خود را بسنجید

پسر كوچكي وارد مغازه اي شد، جعبه نوشابه را به سمت تلفن هل داد. بر روي جعبه رفت تا دستش به دكمه هاي تلفن برسد و شروع كرد به گرفتن شماره. مغازه دار متوجه پسر بود و به مكالماتش گوش مي داد. پسرك پرسيد: «خانم، مي توانم خواهش كنم كوتاه كردن چمن هاي حياط خانه ... متن کامل »

عرضه محصول جدید در بازار  با ایده

عرضه محصول جدید در بازار با ایده

در این مقاله ایده هایی برای عرضه محصول جدید ارائه می شود که ممکن است مورد توجه شما قرار بگیرد.شرکت شما محصولی جدید تولید کرده است و می خواهد سهم بازار و مشتری برای آن جذب کند. شما همچنان به دنبال روش های سنتی هستید یا می خواهید تحولی ایجاد کنید؟ اگر به دنبال ایده ... متن کامل »

نمایش مطالب بیشتر
رفتن به بالا