شما اینجا هستید: خانه / بازاریابی / بازاریابی فروش

آرشیو دسته: بازاریابی فروش

عضویت در خبرنامه<
فروش تلفنی… مزایا و محدودیت ها!

فروش تلفنی… مزایا و محدودیت ها!

فروش تلفنی به نوعی از فروش میگویند که فروشنده فقط با استفاده از دستگاه ارتباطی تلفن با مخاطب خود ارتباط برقرار میکند و سعی میکند با استفاده از ارائه ی اطلاعات لازم در مورد کالا یا خدماتی که دارد میفروشد، و متناسب با نیاز مشتری، او را به خرید کالا یا خدمات خود ترغیب و ... متن کامل »

بازاریابی در مقابل فروش

بازاریابی در مقابل فروش

در حالت عادی ما دو واژه ” بازاریابی ” و ” فروش ” را بجای یکدیگر مورداستفاده قرار می‌دهیم، در عمل تفاوت بسیار زیادی بین این دو قرار دارد. یک مدیر بازاریابی موفق به‌خوبی باید تفاوت موجود بین این دو موضوع را باید بداند. فروش تمرکزی بر فروش دارد و به‌طور ویژه با تولید و ... متن کامل »

روانشناسی فروش

روانشناسی فروش

بسیاری از نخبه های دنیای بازاریابی ایده های ساده گرایانه ای را در مورد روانشناسی آموزش می دهند. آنها بر این نکته اصرار دارند که با استفاده از فهرستی از عوامل انگیزه بخش و هرم نیازها می توان موضوعی را به خوبی به مردم فهماند و از آنها استفاده کرد. چه مزخرفاتی! من حتی نمی ... متن کامل »

Untitled 1

انتخاب رنگ برند به‌منظور بالا بردن میزان فروش

انتخاب رنگ برند به‌منظور بالا بردن میزان فروش

خواه در حال راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید باشید یا اینکه تصمیم بر برندسازی مجدد کسب‌وکار خود گرفته باشید، احتمال اینکه مجبور به اتخاذ تصمیمی در رابطه با رنگ در طی این فرایند باشید، بسیار زیاد است. البته در عین حالیکه رنگ می‌تواند موجب هیجان و جذابیت و تعامل بیشتر برای شما شود، استفاده از رنگ‌ ... متن کامل »

چگونه متوجه شویم که بازاری برای محصول ما وجود دارد؟

چگونه متوجه شویم که بازاری برای محصول ما وجود دارد؟

شما ایده‌ای فوق‌العاده برای یک محصول دارید، چیزی که به نظر شما فرجامی جز تسخیر ذهن و فکر مردم ندارد. یا شاید به خدمتی برخورد کرده‌اید که قبلاً ارائه نشده، چیزی که همه به آن نیاز دارند. پس فرصت را از دست ندهید و . . .نه، صبر کنید!!! پیش از آن باید کاملاً به ... متن کامل »

اشتباهات رایج فروشندگان

اشتباهات رایج فروشندگان

در هر حرفه‌ای، خوب و بدهای زیادی وجود دارد. فروش نیز از این قاعده مستثنا نیست. یک روز با فردی تماس داشتم که می‌گفت با پول نقد برای خرید یک اتومبیل جدید به نمایشگاه اتومبیلی رفتم. فروشنده بسیار ضعیف بود و نتوانست چیزی به من بفروشد؛ هنوز هم چیزی نخریده‌ام، اما این تجربه‌ی بد را ... متن کامل »

راههایی برای خلق عنوان ها و جمله های پر منفعت برای فروش بهتر

راههایی برای خلق عنوان ها و جمله های پر منفعت برای فروش بهتر

زمانی که استیو جابز برای اولین بار میخواست آیپاد را رونمایی کند فقط گفت : “یک هزار آهنگ در جیبتان“… همین ! دیگر توضیحات دیگری لازم نیست ! عالی است، بسیار دلربا و انگیزشی ! من هم میخواهم بخرم.مردم اهمیت نمیدهند چطور محصولتان کار میکند. فقط میخواهند بدانند چه کاری برایشان انجام میدهد. روزنامه ها ... متن کامل »

براي مشتريان مفيد و جذاب باشید

براي مشتريان مفيد و جذاب باشید

آيا شركت شما هر كاري را كه براي مشتريان مفيد و جذاب باشد، انجام مي‌دهد؟ در اين مطلب هفت سوال اساسي براي روشن شدن اين موضوع پرسيده مي‌شود. 1) دقيقا چرا هر فرد بايد پول خود را به ما بدهد؟ اين يك سوال ساده، اما در عين حال به شدت قدرتمند است كه مي‌تواند در ... متن کامل »

10 ترفند روانشناسی برای تاثیرگذاری بیشتر

10 ترفند روانشناسی برای تاثیرگذاری بیشتر

پیش از شروع بهتر است توجه داشته باشید که هیچ یک از این روش‌ها جهت سواستفاده و یا آسیب رساندن به مخاطب نیست. در حقیقت این مقاله به شما کمک می‌کند تا به روش‌های روانشناسی بر روی اطرافیان خود تاثیرگذار باشید بدون این که به آن‌ها تهاجم کنید تا مجبور به کاری شوند و یا ... متن کامل »

حرفه‌ای فروش  کنید

حرفه‌ای فروش کنید

امروزه فروش خیلی مشکل شده‌است، مشتری‌ها خیلی بد قانع می‌شوند، احساس می‌کنیم که آن‌ها همواره تخفیف می‌خواهند. تمام افرادی که در کار فروش هستند مشاهده می‌کنند که این روزها فروختن کالا یا خدماتشان مشکل‌تر شده‌است. چرا؟ به خاطر اینکه ما داریم اصول اولیه‌مان را فراموش می‌کنیم. چه زمانی ما می‌توانیم حقمان را بگیریم و بگو‌ییم ... متن کامل »

خواندن ذهن مشتری

خواندن ذهن مشتری

برای اینکه پیش از حرف زدن مشتری، خواسته های او را حدس بزنید باید از نگاه او به مسایل نگاه کنید. این مشکل بسیاری از تجارت های تازه تاسیس است که نیازهای مشتری خود را به درستی نمی دانند و حتی نمی توانند آنها را حدس هم بزنند. چرا این گونه است؟ شاید بتوان دلایل ... متن کامل »

خصوصیات کسب کار موفق

خصوصیات کسب کار موفق

  بدون در نظر گرفتن تعریفی مشخص از موفقیت، تعداد زیادی خصوصیت وجود دارد که در میان اشخاص موفق در کسب و کار مشترک است. شما می توانید کنار خصوصیاتی که احساس می کنید دارای آن هستید علامت گذاری کنید و حتی اگر هیچ کدام شامل شما نمی شود نا امید نباشید چرا که می ... متن کامل »

تکنیک‌های فروش را از بازاری‌ها یاد بگیریم

تکنیک‌های فروش را از بازاری‌ها یاد بگیریم

در جایی خواندم که یکی از پیامبران الهی حلقه‌ی ‌نزدیکان خود را پس از تعلیم و تعلم به مأموریتی بزرگ و حیاتی گسیل داشتند که منشاً گسترش دین شوند. یاران به فرمان او رهسپار شدند تا بازارگردی کرده و خوشنام‌ترین و مشهور و مقبول‌ترین فروشندگان را یافته و با خود به خدمت پیامبر بیاورند. آن ... متن کامل »

رفتن به بالا