شما اینجا هستید: خانه / ایده های خلاقانه / تبلیغات خلاقانه / زیباترین و خلاقانه ترین تبلیغات غول های خودروسازی دنیا در سال 2014

زیباترین و خلاقانه ترین تبلیغات غول های خودروسازی دنیا در سال 2014

 

همیشه وقتی از تبلیغات صحبت میشود، بلافاصله مسئله خلاقیت هم به میان می آید. البته بارها از لحاظ علمی این مسئله مورد بحث و مطالعه قرار گرفته و نشان داده شده است که خلاقیت بیشتر در تبلیغات، الزاما به فروش (یا هر نوع پاسخ عملی بیشتر) منتهی نمیشود. عموما مثال می زنند که سیگاریها، با دیدن تبلیغات خلاقانه ضد سیگار، لبخند میزنند و لذت می برند و سپس با روشن کردن یک نخ سیگار، میکوشند این لذت را تکمیل کنند.یا تبلیغات زیبای اپل که در بسیاری از گوشیهای اندرویدی وجود دارد و طرفداران اندروید، با لذت آنها را به یکدیگر نشان می دهند. یا مردم ما که همه از رقابت کوکا و پپسی حرف میزنند و کلیپ های تبلیغاتی متعددی درباره رقابت آنها دیده اند و می بینند، اما در نهایت در رستورانها، «نوشابه مشکی» سفارش میدهند!

اما به هر حال، حرف زیبای اگیلوی را هم به خاطرداشته باشیم که «تبلیغات وظیفه دارد چشم نواز و روح نواز هم باشد. باید تلاش کنیم حتی کسی که مصرف کننده محصولات و مشتری هدف آن نیست، از دیدن تبلیغات لذت ببرد و آن را قسمت آزاردهنده برنامه های تلویزیون و صفحات روزنامه ها و مجلات نبیند. مخاطب تبلیغات، مثل یکی از اعضای خانواده ی ماست و باید تلاش کنیم لذت و رضایت را هم تجربه کند».تبلیغات زیر، نمونه هایی از تبلیغات دوست داشتنی و خلاقانه خودروها در سال ۲۰۱۴ میلادی  هستند. اینکه این تبلیغات چقدر در برندسازی برای خودروها موفق بوده اند، باید مطالعه شود و نمیتوان بدون اطلاعات درموردش نظر داد.

بنظر شما تبلیغ کدام یک از این غول های بزرگ خودروسازی از همه جذاب تر و تاثیرگذارتر است؟نظرات خود را در انتهای همین پست اعلام نمایید.

0_1 1_1 2_1 3_1 4_1 5_1 6_1 7_1 8_1 9_1 10_1 11_1 12_1 13_1 14_1 15_1 16_1 17_1 18_1 main_1

درباره مهدی قربانی

مهدی قربانی هستم. علاقمند به بازاریابی و برندینگ هستم.سایت شخصی خودم در خصوص بازاریابی راه اندازی شده است.در اینجا من تمامی اندوخته ها و تازه هایی را که در این عرصه می آموزم با شما به اشتراک می گذارم.با نظراتتون در ارایه مطالب بهتر من را یاری کنید
رفتن به بالا